9 Eylül 2013 Pazartesi

Sahip çıkmanız gerek..

Bakın bazılarınız sadece okuyorsunuz eğer buraya sahip çıkmazsanız ilgilenmem ve sikik yaşantınıza geri dönersiniz.Sahip çıkın burası sizin için açılmış bir blog.Burayı kapatır ve yaşantıma devam ederim anladın mı amohaa goduğumm?Neyse sakinim.
Bana boktan mail adresleri falan vermek yerine buraya sorunu yazarsın bende cevaplarım.Kimseye özel ilgi yok dalyarraklar..Hepiniz kardeşsiniz..Sikik betalarsınız ama alfa olabilirsiniz bir umut birbirinize saldırıp durmayın amk çocuk gibi..

21 yorum:

  1. Tamam
    Zaten önceki konudaki arkadaşla uzlaştık
    İkimizde dh liymişiz
    Peki Usta
    (Sana usta demeyi planlıyorum)
    My 7 Tony Stark ın Prophet ın bir alfa olfuğunu belirtmişti.
    Peki ya sosyal medya
    Bize incelememiz için sosyal medyada kanlı canlı bir örnek verirmisin
    İstersen onu analiz ederiz
    Kadavra gibi
    Bir alfa sosyal medya hesabı...
    Herkese açık olan bi kapı gibi
    Senin dışında bir alfa görmemiz için...

    YanıtlaSil
  2. Usta birdahaki konunda Toplum ve Alfa yı ele alırmısın
    Bana göre alfa bir ortama girdiğinde en çok alfa potansiyeli taşıyanlardan bir grup oluşturur kendine

    Eee usta sence tezim doğru mu?
    Kendine bir grup mu oluşturur
    Yoksa tek başına mı takılır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cevap veriyorum, sanane amk ister tek takılırım ister grup kurarım

      Sil
    2. şurada adam akıllı birşeyler öğrenmeye çalışıyoruz parazit yapma amazondaki kabilenin başına dön beta bozuntusu seni. aslında buraya yazmak bile senin yararına lale. 1 dk ya da o zekanla 1 saatte yazdığın şu birkaç kelime seni o kadar zamanda mastürbasyondan uzak tuttu. ama sen ne anlarsın ki git 31 ine devam et.

      Sil
    3. Kardeş cevabı vermişsin bişey dememe gerek yok heralde çıkışıda gösterirsin.
      Şu aralıkta biraz düşüncelerim değişti
      Alfa olmak tek başına burayı okumakla olacak iş değil.
      Usta mental değişimi sağlıyor ama desteği kendim sağlamalıyım bu yüzden biraz kendimi değiştirmeye karar verdim
      Ha bunları niye yazdım...
      İçimi dökmek için
      Gelişmeleri yazarım

      Sil
  3. arkadaşla anlaştık biz problem kalmadı olması gereken de bu. dediğim gibi biraz acemi ve fazla istekli olmamdan kaynaklanıyor. arkadaşın sorusuna şöyle yanıt vericem. my 7 önce insanlarla tanışır onları iyice analiz eder sonra hangi gruba girip onlarla takılması/onları yönetmesi gerektiğine karar verir. yönettiği kişiler zaten omegalardır ve onlarla iyi anlaşabilir betalardan bahsetmiyorum bile. onlara psikolojik -alfa olmanın temeli diye düşünüyorum herşey telkinlerde yatıyor - ve fiziksel - alfa olmak istiyorsan her özelliğinle öne çıkmalısın bu da dahil grupta senden daha yapılı biri mi var olsun kararları veren sen olursun o tayfanın adı geçtiğinde akla gelen ilk sen olursun - olarak üstünlüğünü kurar.
    zamanla azimli ve istekli omegaları da kendi gibi alfa haline dönüştürür ve altın vuruşa hazırlar. tek başına takılan birisi cool çocuk olur sadece alfa olduğunu nasıl kanıtlayacak? bence grubunu kendisi oluşturur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç oldu ama mesaj bildirimi gelmemişti. Şu an nereden ulaşabilirim sana? Google+'dan ekleyemiyorum maalesef.

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Yazmanı bekliyoruz şuanki okuyucu kitlen tartışanlar hariç gayet iyi gözüküyor

    YanıtlaSil
  6. Anladığım kadarıyla bu ustanın yazılarında rutin bir süreç
    Seni kendinle yalnız bırakıp düşünmeni sağlıyor
    Kardeşlerim
    Usta?

    YanıtlaSil
  7. fatih dh den mesaj atsana konuşalım. seninle aynı durumda olan birileriyle konuşmaya ihtiyacın olabilir bu aralar -ki ben birileriyle konuşmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Hocam Nickini bilmiyorum istersen mail at istersen sen söyle ben bulayım seni
    Zaten özgürle Pm leşiyoruz

    YanıtlaSil
  9. hjkcvb@hotmail.com.tr

    mailini bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kişiye özel ilgi yok.Buraya yazarsın işine gelirse...

      Sil
  10. Usta...
    Seni görünce sevindim...
    Unutulduğumuzu sanmıştım

    YanıtlaSil
  11. Sen tcma değilsin amk oğlu. o, türkçe'yi süper kullanırdı, sen anasını sikiyon?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tcma'yım mı dedim sevgili dalyarrak?
      Daha ne olacağını anlamamış ergenlerle işim yok uzatma..

      Sil
  12. nebze göre şerbet veremezsin demişsin bunu nasıl aşicam usta

    YanıtlaSil
  13. nebze göre şerbet veremezsin demişsin bunu nasıl aşicam usta

    YanıtlaSil
  14. tcma denen dolandırıcı muhammed yuşa aybek suç orağı da akın çiftlik imiş. hacı tyler my7 gibi farklı nicklerle takılıyorlarmış. nitelikli dolandırıcılıktan 4 er sene 5 er ay 10 ar gün hapis cezası aldılar. internete atmışlar mahkeme kararını. biri manisada biri erzurumdaymış. bi dolandırıcının peşine takılmaya gerek olduğunu düşünmüyorum. kelin ilacı olsa başına sürer. bunlar alfa olsalar ilk kendileri takılırlardı.

    YanıtlaSil