5 Eylül 2013 Perşembe

Geç kalıyorum...

Belki sizinle ilgilenmiyorum ama umrumda değilsiniz.
Kimsin ki sen basit sikik bir beta..
Arada bir girerim yazımı yazarım ve sonra sizi sikime bile takmam.
Ben bunun için yaratıldım ben alfayım..
Bazı sikik orospu çocukları bana mesaj atıyor neden telkin kullanıyorsun diye..
Sanane ulan göt istediğimi kullanırım hıamına..neyse sakinim.
İsteyen sorusunu sorsun bir daha ki gelişimde cevaplayacağım.
Ve emin olun siz böyle pasif olarak sadece okuma da kaldıkça yazıların süre aralıkları uzayacak..
En sonunda da değişime başlayanları alıp gideceğim sende o patlak orospuların elinde oyuncak olmaya devam edeceksin.
Ömrünün sonuna kadar ebeni sikecekeler ve senin ruhun bile duymayacak..

4 yorum:

  1. Ananı sikim ya Herkes alındı değişenlerden Bir beni alan olmadı böyle işin uçaktan paraşütle atlayıp amına çakim. Bulun lan beni diye sızlanmayacam Alacağımı almış sayılırım herhal ama yinede ulaşmak isteyen jeksi kızlar 05394944718

    YanıtlaSil
  2. http://www.alfaloji.com Alfa erkeklerden oluşan alfa olmak isteyenlerden bir kardeşlik kurmayı hedefliyoruz. Katılmak isteyenler gelsin.

    YanıtlaSil
  3. kardeşliğe üyelik-vergi adı altında benden de 3 ay boyunca para aldılar toplamda 1000 liraya yakın para attım. ilk ay akın çiftlik hesabına diğer aylar muhammed yuşa aybek hesabına para attım. param yok deyince de beta oldun artık diyerek kardeşlikten attılar. sonra internette araştırınca anladım ki dolandırılmışım. 1000 lira için dava falan uğraşmayacağım. haram zehir zıkkım olsun şerefsizlere!

    YanıtlaSil
  4. Beyler;bu sitenin sahibi size kendini they call me alpha diye tanıtan ilgi açı ego tatmini için de insanları kandırmak;hayatlarıyla oynamayı memnuniyetle kabul eden bir orospu çocuğudur,avize tenezzül etmeyin.
    İnci sözlük'te they call me alpha'nın entrylerine tıkladığınız vakit bu yazıların olmadığını,bu sitenin tamamen bir hayal ürünü olduğunu görebilirsiniz.
    They call me alpha'nın yazılarını da paylaşmış arada ki buna ihtiyacı olduğu için...
    Uyarıyorum;sikiğe itibar etmeyin.

    Yukarıda ağlaşan gerizekalının da yalancı olduğunu bilin; birçok kez açıklamasını yaptım farklı sitelerde.

    YanıtlaSil