12 Temmuz 2013 Cuma

Asosyaller...

Asosyal ve eve kapalı sikiğin teki olduğunu biliyorum..
İnkar etme göt sen busun,bu kadar basitsin işte...
Peki onlar ne?O sizi kendine tutsak eden kevaşeler?
Onların size daha çok ihtiyacı var bunu unutmayın..
Sen onlardan üstünsün siktiğimin omegası...
Ve o sikik beta sende bir omega olabilirsin,ama bunun için biraz götünü yırtman gerek...
Sana neden kızların içinde bir hayat vereyim ki?..
Neden?..
Çünkü sende erkeksin ve kızların diğer erkekleri kullanaması ve siktir etmesi benim hoşuma gitmiyor anladın mı sikik orospu çocuğu?
Senin de iyi olmanı istiyorum o siktiğimin kafana sok bunu dalyarrak...
Ya da istediğin bir yerine sok...
Bunlar ağrına gidiyorsa hemen şimdi buradan siktir ol git,bir dakika daha durma..
Eninde sonunda eleneceksin zaten orospu çocuğu,kendini geliştir artık...
O siktiğim göbeğini kaldır ve spora başla..
Kimse seni göbeğin için sevmez...
Kaldır o koca götünü artık..

3 yorum:

  1. Bu Yazılar fevkalede UsTa hakkında biliyorum birşeyler çırağın olamasamda Çırağından ders aldım :) Soyadı Kurt Neyse arada sırada girip bloga betaca yorumlar yapıp tepkilere bakıyormuşsun :) Bu Blog değil Tab2 Bana ulaşırsan çok güzel olucak Tüm benliğimle istiyorum bunu Aramızda basitlikler yok Ego yok bunlar geldi gecenin bir saatinde sikik bilinçaltıma Telefon Numaramı son kez bırakıyorum 05394944718 bir ümit tek konuşman bile sanaldan Beni çook mutlu eder Bir Potansiyelli Alfa daha seni tanımamaktan hoşnut olmasın. Teşekkürlerimi sunar Betaların amına çakar yatağıma yatar IM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hea birde bu işlere yeni başlamış imajı çizdim. Zaman kavramının pek bir önemi yok ama

      Sil
  2. Orospunun evladı,bunlar they call me alpha'nın değil senin götünden uydurduğun yazılar
    Kapat siteyi ananı anırtırım senin.

    YanıtlaSil