7 Temmuz 2013 Pazar

Acı zihindedir..


evet dalyarraklar acı zihindedir.
şimdi size anlatacaklarımı bizzat ben denedim ve işe yarıyor.
kendim denemesem anlatmam...
yapıp yapmamanız sikimde değil..Sizde sikimde değilsiniz siktiğimin mongolları..

- gözlerinizi kapatın kevaşeler
- derin ve yavaş nefes alıp verdikçe acınızın dinceğini tekrar edin.
- Nefes alıp verdikçe acım azalıyor ve rahatlıyorum - bunu tekrarlayın
- Rahatım ve huzurluyum mutluyum .. - bunu tekrarlayın
- bunları yaparken kendinizi kasmayın kesinlikle rahat olun...
- acınız dindiğinde çok mutlu olacağınızı hissedin
- acının sözlerinizle birlikçe uçup gittiğini bilin...

.

.
.

evet beyler ben bunları denedim aslında burda anlatımla ne kadar anlarsınız bilemem

ama işe yaradığı kesin.

bide biyo geribesleme diye bi olay var onun üzerinde çalışıyorum yapabilirsem yazacağım

onda ise

• Beyin Aktivitesi 

• Kan Basıncı 
• Kas Tansiyonu 
• Kalp atış hızı

gibi şeyleri kontrol edebiliyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder